مصاحبه آرشیو خبر ها
هیگواین بهترین زوج برای رونالدو در یووه است!

هیگواین بهترین زوج برای رونالدو در یووه است!

 

گونزالو هیگواین می‌تواند با ماندن در یووه و حضور در کنار کریستیانو رونالدو، یکبار دیگر تداعی‌گر خط حمله آتشین رئال در حدفاصل سالهای 2009 تا 2013 باشد. این بخشی از پیامی است که جووانی دی‌مارتزیو مفسر ورزشی RMC Sport و پدر جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناسِ Sky Sport در گفتگو با TMW به آن اشاره کرده است. جانی دی‌مارتزیو در این مصاحبه، سخت‌گیری در قبال گونزالو هیگواین را بی‌دلیل و طرفین را به ادامه همکاری با یکدیگر دعوت کرده است. دی‌مارتزیوی 79 ساله که در دهه‌های گذشته به عنوان مربی نیز در فوتبال ایتالیا حضور داشته، همواره از خود به عنوان زمینه‌ساز حضور دیه‌گو مارادونا در باشگاه ناپولی نام می‌برد.

 

 

هیگواین مهاجم بسیار خوبی است حتی اگر از پس یک دوره افت به تورین بازگشته باشد. او بهترین زوج برای قرار گرفتن در کنار رونالدو است. این همه حاشیه و دعوا بر سر نخواستن او رفتار صحیحی نیست. حالا که او برای یک شروع دوباره با بیانکونری تا این مقدار مصمم و بی‌تاب است، هواداران اینچنین در J Medical نام او را صدا می‌زنند و از ال‌پیپیتا حمایت می‌کنند و ساری نیز در قلبش همیشه نسبت به او و توانمندی‌هایش باور داشته، چرا یووه نباید در مورد آینده او تردید به دل راه دهد؟ یوونتوس و گونزالو هیگواین می‌توانند یکبار دیگر برای همکاری دوباره با هم به توافق برسند.

 

گونزالو هیگواین در طول حضور دو ساله‌اش در یووه، 55 بار برای این تیم در رقابت‌های مختلف گلزنی کرد. در طول 4 سال همبازی بودن ال‌پیپیتا با کریستیانو رونالدو در رئال‌مادرید نیز، این دو بازیکن جمعاً 287 گل در اسپانیا و اروپا به ثمر رساندند که سهم او 86 و سهم رونالدو 201 گل بود.

 

گفتنی است روزنامه Tutto Sport مدعی شده که یوونتوس پیشنهاد باشگاه وستهام یونایتد انگلستان برای جذب گونزالو هیگواین را رد کرده؛ این در حالی است كه جانلوكا دی‌مارتزیو، خبرنگار Sky Sport، از هیگواین به عنوان صادر كننده پاسخ منفی نام برده‌ است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: